Follow us on Facebook Follow us on Twitter Watch us on YouTube
banner
Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 33

Thread: Help!!!!!!!

  1. #1
    Junior Chatterbox

    Join Date
    Jul 2006
    Age
    30
    Posts
    561
    Thanks
    0
    Thanked: 0 Times in 0 Posts

    Default Help!!!!!!!



    1+1 HELP ive been stuck on this question all day its really frustrating me i asked dad he doesnt know.. now could someone please point me in the right direction.wave01

  2. #2
    Gold Member

    Join Date
    Jul 2006
    Gender
    Male
    Posts
    10,505
    Thanks
    5
    Thanked: 2 Times in 2 Posts

    Country
    Australia

    Default

    laugh!! laugh!! laugh!! laugh!! laugh!! OMG!!!! Sorry can't help, the question seems a little hard clap!!

  3. #3
    Senior Chatterbox

    Join Date
    Sep 2006
    Age
    33
    Gender
    Male
    Posts
    822
    Thanks
    0
    Thanked: 0 Times in 0 Posts

    Country
    Australia

    Default

    OMG! You learning that already! lol. I thought that you wouldn't learn that stuff for another couple of years yet jk

  4. #4
    V.I.P Member

    My Mood
    Buzzed
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Australia Down Under
    Gender
    Male
    Posts
    7,059
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Country
    Australia

    Default

    i dont no man have you tryed a calculator?



    corrected me if im wrong but is 1+1=9 confused...



    Glistening fangs and gleaming claws,
    Teeth that pierce and jaws like saws,
    Its blood red eyes that pierce the moon,
    My fate is awaiting it will be here soon.

  5. #5
    Senior Chatterbox

    Join Date
    Sep 2006
    Age
    33
    Gender
    Male
    Posts
    822
    Thanks
    0
    Thanked: 0 Times in 0 Posts

    Country
    Australia

    Default

    Nah see, 1+1 = 11...get it?

  6. #6
    V.I.P Member

    My Mood
    Buzzed
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Australia Down Under
    Gender
    Male
    Posts
    7,059
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Country
    Australia

    Default

    Quote Originally Posted by Ryan195
    Nah see, 1+1 = 11...get it?


    yeah i get it laugh001 maybe this mite help newky



    Glistening fangs and gleaming claws,
    Teeth that pierce and jaws like saws,
    Its blood red eyes that pierce the moon,
    My fate is awaiting it will be here soon.

  7. #7
    Senior Member

    Join Date
    Jul 2006
    Age
    31
    Posts
    495
    Thanks
    0
    Thanked: 0 Times in 0 Posts

    Default

    what the heck newko, go back to school lol laugh001

  8. #8
    Junior Member

    Join Date
    Aug 2006
    Age
    32
    Posts
    135
    Thanks
    0
    Thanked: 0 Times in 0 Posts

    Default

    lol, work it out to hard to explain.

  9. #9
    Senior Member

    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Under an Udder
    Age
    30
    Gender
    Female
    Posts
    365
    Thanks
    0
    Thanked: 0 Times in 0 Posts

    Country
    United-States

    Default

    haha......1+1= 2.... dumby!! lol lol u learn this stuff in kindergarten. hah.
    I might be pretty, but I ain't your typical princess.

  10. #10
    V.I.P Member

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Moved Down Under "Sydney Australia".
    Gender
    Female
    Posts
    10,006
    Thanks
    0
    Thanked: 0 Times in 0 Posts

    Country
    United-States

    Default

    lol funny thread newko.

 

 

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
All times are GMT +10. The time now is 10:24 PM.